Sceglite u pettine ghjustu per i vostri capelli

Salute di e donne pò guadagnà cumissioni per mezu di ligami nantu à sta pagina, ma ùn mostremu chè i prudutti in i quali credemu.

12174998161_900712888
Truvà a spazzola per capelli perfetta sona cum'è un compitu simplice, ma in realtà, pò esse assai sfida-soprattuttu se avete i capelli ricci. Benchì ùn ci sianu dui peli listessi, questu hè soprattuttu veru quandu avete i capelli ricci. A causa di i sfarenti tippi, trame è mudelli, hè spessu difficiule di sapè esattamente chì prudutti (ancu quelli specificamente pensati per i capelli ricci) sò adatti per voi, è hè ancu più difficiule di sapè chì spazzola pò mantene i vostri capelli ricci sani è forte.
"Se utilizate a spazzola sbagliata nantu à i capelli ricci, cum'è una spazzola chì crea tensione, cum'è una spazzola Denman o una spazzola à paddle, pruvucarà assai rotture", spiega T. Cooper, stilista di New York. "Dunque, per i capelli ricci, vulete sempre circà una spazzola chì sia dolce è chì ùn ti pigli micca i capelli." A scelta di una spazzola per i vostri capelli ricci dipende ancu largamente da ciò chì pensa à aduprà. Per esempiu, se Cooper hà l'intenzione di lascià i riccioli di u cliente, sceglierà una bona spazzola da pettinà. "Se vogliu mette i so capelli arritti, mi piace aduprà una bona spazzola di setole per pettine i capelli da e radiche", hà dettu.
Quandu si tratta di tecniche di spazzolatura attuali, Merian Mismmo, u fundatore di Bounce Curl, raccomanda di curà sottu à a doccia. "Ricumandemu di pettinà i capelli quand'elli sò bagnati è di aduprà un condizionatore in i capelli", hà dettu, nutendu chì pruvà à pettinà i riccioli quandu sò secchi pò causà crespi è cambià a forma di i ricci. «Partite da u fondu di i capelli è travagliate finu à a cima. Pettineghja pianu cù tutti i nodi per alliscialli. "
Leghjite puru per scopre a migliore spazzola per i vostri capelli ricci, sì vo circate un pettine simplice o avete bisognu di una spazzola tonda per styling.
"Mi piacenu e spazzole Felicia Leatherwood per pettine", hà dettu Cooper. "A spazzola hè assai flessibile, dolce, è pò passà rapidamente è facilmente attraversu i ricci più spessi." I stilisti li piaci à aduprà sta spazzola nantu à i capelli umidi è cundiziunati, è poi spruzzà Bounce Back Curl Reviving Mist di Eva NYC per dà à i ricci un aspettu novu.
"Preferiscu sempre e spazzole flessibili, chì devenu esse dichjarate nantu à l'embiu", rimarca Mismmo. "Questu aiuterà à riduce a rottura di i capelli, è i capelli ricci si rompenu più facilmente." Flexy Brush hè ideale per pettinà i capelli in a doccia è funge ancu da un massaggiatore di u scalp, dunque furnisce micca solu una sperienza di spazzolatura indolore, ma aiuta ancu à rimuovere e cuticule di u scalp Prumove a circulazione sanguigna.
Se un pettine hè più adattu per a vostra velocità, hè saggiu di sceglie una opzione di denti largu cum'è Kristin Ess perchè pettinerà delicatamente i vostri capelli senza disturbà u vostru mudellu di curling. Perchè i denti sò separati, i ricci rimarranu chjari è ricci, chì impediscenu u crespu è rendenu i capelli più sani à longu andà.
Questa spazzola di a marca Pattern di cura di i capelli di Tracee Ellis Ross hè apposta cuncepita per a doccia. E so setole flessibili ponu passà per ancu i groviglii più testardi senza afflitti, è a stuoia staccabile pò pulisce facilmente u pruduttu accumulatu (o capelli).
Stu spazzolu di basa di farmacia hè u preferitu di Mismmo è pò eliminà in modu efficace e intricciate. Benchì, cum'è u nome u suggerisce, sta scelta economica hè veramente adatta per i capelli secchi è bagnati, hè specificamente pensata per prevene a rottura quandu hè aduprata nantu à i capelli bagnati (quandu sò più fragili).
E setole di cinghiale ponu esse un'alternativa eccellente è più dolce à u nylon, ma sceglie a dulcezza ùn significa micca necessariamente chì affetta l'efficacità. Sta spazzola detangling Christophe Robin hè una prova. Accaricheghja i vostri ricci à pena, ùn rischiate micca di tirà i ricci o di imbulighjà u mudellu, farà chì i capelli sianu lisci.
A differenza di i pennelli rotondi tradiziunali, questa opzione da Olivia Garden hà i lati piatti è tondi, dunque pudete rialzà è aghjunghje volume à u listessu tempu. Inoltre, u seccu di ceramica di a spazzola tene u frisgiu à u minimu, è hà un pettine ritrattabile chì aiuta à taglià i capelli facilmente secondu i bisogni.
Questa spazzola hà più di 34.000 recensioni è una valutazione consistente 4.6 in Amazon, è hè faciule capisce perchè. Denman hè stata a marca preferita di stilista per pettinà i capelli ricci. Questa scelta speciale hè universale applicabile è adatta per tutti i tipi di capelli ricci. A spazzola multiusu pò esse usata per pettinà o styling, è u pad di gomma pò impedisce a pelusa.
Sì i vostri riccioli tendenu à esse dolci, o preferite un aspettu ondulatu, stu pennellu di Morrocanoil hè una bona scelta. A spazzola hà pruprietà ioniche è ceramiche, chì ponu accelerà u tempu di asciugatura, prumove a distribuzione di u calore è migliurà a lucentezza. Hè assai adattu per pettinà, alliscia è stilà.
E setole di sta spazzola sò fatte da un mischju di fibre agave è nylon è sò pensate per imità e setole classiche di cinghiale, chì a rendenu ideale per i vegetariani. Aduprà sta spazzola distribuirà uniformemente tutti l'olii naturali di i capelli è darà una lucentezza naturale. Hè abbastanza dolce è dolce per i fili fini, è hè ancu efficace per i ricci stretti.

9123665149_86489498
I capelli ricci sò stupenti, ma ancu i più grandi entusiasti di ricci volenu arrizzà i so capelli di tantu in tantu. Per queste occasioni, per piacè pruvate a Spazzola di Paddle Smooth di T3, chì garantisce u megliu lucente è effettu di lucidatura. Cuncepitu cù setole di nylon senza saldatura, resistenti à u calore, un corpu imbottitu è ​​una larga base piatta, sta spazzola deve idealmente esse usata cù un asciugacapelli nantu à capelli bagnati o umidi per furnisce una liscia liscia senza alcun frizz o elettricità statica.


Tempu di posta: Jul-07-2021
Tes messages Online Chat!